Veelgestelde vragen over de beste korting
Onze meest gestelde vragen
Orden
Ik heb geen bevestiging van mijn aanvraag ontvangen, wat moet ik doen?
Ik heb geen bevestiging van mijn aanvraag ontvangen, wat moet ik doen?
Er wordt automatisch een bevestigingsmail verzonden zodra je bestelling is afgerond. Als je deze niet in je inbox vindt, controleer dan nogmaals je mailbox. Als je het nog steeds niet kunt vinden, kun je je actuele bestelling opnieuw invoeren en je geschiedenis bekijken via onze website.
Als het nodig is, kunt u ook een elektronische brief sturen naar [email protected] of chatten met onze klantenservice via onze chat die beschikbaar is in het onderste gedeelte van de pagina.
¿Cómo puedo rastrear mi pedido u obtener mi factureura?
¿Cómo puedo rastrear mi pedido u obtener mi factureura?
Als u uw actuele pedido's wilt volgen en uw geschiedenis wilt bekijken, gaat u naar uw account door te klikken op "Mi cuenta" en vervolgens op "Iniciar sesión con su número de pedido".
Als het nodig is, kunt u ook een elektronische brief sturen naar [email protected] of chatten met onze klantenservice via onze chat die beschikbaar is in het onderste gedeelte van de pagina.
¿Qué métodos de pago se aceptan?
¿Qué métodos de pago se aceptan?
Ofrecemos pago con Visa, Mastercard, Amex, Maestro Bancontact, Paypal, transferencia bancaria, domiciliación bancaria SEPA, en 3 o 4 plazos sin comisiones o incluso contra reembolso (llamándonos).
Entree
¿A qué países realizan envíos?
¿A qué países realizan envíos?
We verzenden naar heel Europa. Verzendkosten worden toegevoegd op het moment van betaling en zijn momenteel gratis met de code "EXPRESS". Ofrecemos descuentos y promociones durante touto el año, así que mantente atento a ofertas exclusivas.
¿Cuánto tiempo tardaré en recibir mi pedido?
¿Cuánto tiempo tardaré en recibir mi pedido?
El envío estándar normalmente tarda entre 48 y 72 horas en Francia y Bélgica. Levering de volgende dag is beschikbaar voor alle nationale bestellingen (tegen extra kosten). Internationale levertijden zijn afhankelijk van het product en de bestemming (geschat op het moment van levering).
No he recibido mi paquete ¿qué debo hacer?
No he recibido mi paquete ¿qué debo hacer?
Por favor, verifique primero el estado de su pedido haciendo clicko en "Mi cuenta" y luego en "Iniciar sesión con su número de pedido". Als u de gewenste informatie niet kunt vinden, neem dan contact op met de klantenservice op onze website via de sectie "Contáctenos" en klik op "Enviar una solicitud".
Als het nodig is, kunt u ook een elektronische brief sturen naar [email protected] of chatten met onze klantenservice via onze chat die beschikbaar is in het onderste gedeelte van de pagina.
Retourneren en terugbetalingen
Ik wil één of meerdere producten kwijtraken waarmee ik niet tevreden ben.
Ik wil één of meerdere producten kwijtraken waarmee ik niet tevreden ben.
Le ofrecemos una garantía de "Satisfecho o Reembolsado".
Una vez recibido el producto, en caso de insatisfacción tienes 15 días (30 días si has optado por la garantía extendida) para devolvernos el artículo y solicitar el reembolso.
Stuur ons uw exemplaar of een kopie van het origineel.
Le solicitamos que devuelva su producto a través del transportista de su elección a la siguiente dirección: TEKTVSHOP VIA PFC DOUVRIN 83 bd de Bruxelles DOUVRIN 62092 Francia
*Stel ons op de hoogte van je "Satisfecho o Reembolsado" annulering in het gedeelte "Contáctenos" door te klikken op "Enviar una solicitud".
*Bewaar het aankoopbewijs totdat je je geld terugkrijgt. Una vez revisado su paquete, se emitirá un reembolso.
De verwachte duur van de procedure varieerde van 2 tot 4 semanas.
Als het nodig is, kunt u ook een elektronische brief sturen naar [email protected] of chatten met onze klantenservice via onze chat die beschikbaar is in het onderste gedeelte van de pagina.
¿Cuánto tiempo tardaré en recibir mi reembolso?
¿Cuánto tiempo tardaré en recibir mi reembolso?
Restituties worden binnen 7 dagen na ontvangst van het artikel of de artikelen verwerkt.