FAQ La Bonne Remise
Onze veelgestelde vragen
Bestellen
Ik heb geen orderbevestiging ontvangen, wat moet ik doen?
Ik heb geen orderbevestiging ontvangen, wat moet ik doen?
Zodra je je bestelling hebt afgerond, ontvang je automatisch een bevestigingsmail. Als je deze niet in je inbox vindt, controleer dan je spamfolder. Als je de e-mail nog steeds niet kunt vinden, kun je je huidige bestellingen volgen en je bestelgeschiedenis raadplegen via onze website.
Als het nodig is, kun je ook een e-mail sturen via info@instantcool.nl of chatten met onze klantenservice via onze chatfaciliteit rechtsonder aan de pagina.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen of mijn factuur krijgen?
Hoe kan ik mijn bestelling volgen of mijn factuur krijgen?
Om je huidige bestellingen te volgen en je bestelgeschiedenis te bekijken, ga je naar je account door te klikken op "Mijn account" en vervolgens op "Log in met je bestelnummer".
Als het nodig is, kun je ook een e-mail sturen via info@instantcool.nl of chatten met onze klantenservice via onze chatfaciliteit rechtsonder aan de pagina.
Welke betaalmethoden worden geaccepteerd?
Welke betaalmethoden worden geaccepteerd?
Bij ons kun je betalen via Visa, Mastercard, Amex, Maestro Bancontact, PayPal, een bankoverschrijving, SEPA-domiciliëring, 3 of 4 keer gratis in termijnen of zelfs bij levering (door ons te bellen).
Levering
In welke landen leveren jullie?
In welke landen leveren jullie?
Wij verkopen in heel Europa. De verzendkosten zijn bij de prijs inbegrepen en worden in rekening gebracht bij aflevering. De verzendkosten zijn altijd gratis met de code "EXPRESS". Wij geven elk jaar speciale aanbiedingen en promoties weg, maar je moet dan wel gebruikmaken van onze exclusieve aanbiedingen.
Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?
Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?
Standaardverzending duurt normaal gesproken 48-72 uur in Frankrijk, België, Spanje, Nederland en Zwitserland. Verzending de volgende dag is beschikbaar voor alle binnenlandse bestellingen (tegen extra kosten). Internationale verzendtijden zijn afhankelijk van het product en de bestemming (geschat op het moment van betaling).
Ik heb mijn pakket niet ontvangen, wat moet ik doen?
Ik heb mijn pakket niet ontvangen, wat moet ik doen?
Controleer eerst de status van je bestelling door te klikken op “Mijn account” en vervolgens op “Log in met je bestelnummer”. Als je de informatie die je zoekt nog steeds niet kunt vinden, neem dan contact op met de klantenservice op onze website via het gedeelte “Contact opnemen” door te klikken op “Een verzoek verzenden”.
Als het nodig is, kun je ook een e-mail sturen via info@instantcool.nl of chatten met onze klantenservice via onze chatfaciliteit rechtsonder aan de pagina.
Retourneren en terugbetalingen
Ik wil graag een of meerdere producten terugsturen waarover ik niet tevreden ben.
Ik wil graag een of meerdere producten terugsturen waarover ik niet tevreden ben.
Wij geven je gedurende 30 dagen vanaf de aankoopdatum een "Geld-terug-garantie".
Als je het product hebt gekocht, heb je 30 dagen de tijd om het naar ons terug te sturen voor restitutie.
Ter informatie: de kosten voor het terugsturen van het product zijn voor jouw rekening.
Stuur je factuur of een kopie daarvan mee.
Gelieve je product terug te sturen via de vervoerder van je keuze naar het volgende adres: SEDIS Logistics voor TEKTV, Bâtiment 27, ZI Tournai Ouest n°2, Rue de la Terre à Briques, 26, 7503 FROYENNES, België.
*Breng ons per e-mail op de hoogte van je retourzending via info@instantcool.nl of via het gedeelte "Contact opnemen" door te klikken op "Een verzoek verzenden".
*Bewaar je bewijs van de retourzending totdat je je geld hebt teruggestort gekregen. Zodra je pakket is gecontroleerd, wordt je geld teruggestort.
De gemiddelde procedure duurt tussen de 2 en 4 weken.
Als het nodig is, kun je ook een e-mail sturen via info@instantcool.nl of chatten met onze klantenservice via onze chatfaciliteit rechtsonder aan de pagina.
Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld terugkrijg?
Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld terugkrijg?
Restituties worden binnen 7 dagen na ontvangst van het artikel of de artikelen verwerkt.